Onsdag

Det bästa med att va ensam hemma är att kunna spela musik på hög volym på cdspelarn. Ett lyx som jag inte har nere i regnet, så det gäller att passa på. Speciellt när det inte är nån hemma som kan klaga på en.

Just nu känns det som om det är allt jag orkar. Är egentligen en massa saker som jag borde ta tag i.. Det är inte ens kul att spela piano, fick inte till ett C#m och då tappa jag lusten totalt.


Jag som blev så glad över att få se MoDo spela igår, men det gick över snabbt. Dom spelade extremt dåligt det jag såg. Missa första och halva andra.
Dom måste verkligen ta och skärpa sig nu.
Krizans reaktion efter 0 - 4 var så talande. Kände jag igen sättet han gjorde det på? Alltför väl.

Sen låg jag och grubbla resten av natten. Slängde på några Scrubs-avsnitt, dom har börjat med sjunde säsongen, för att skingra tankarna men det hjälper inte.
Varken nått att titta på eller läsa gör att det blir tomt. Börjar jag bli less nu?

Andra halvan av 2007 kommer att gå till världshistorien som.. ja, vad..

Var det i augusti som det sket sig påriktigt?



Blir nog till att njuta av musiken i nån timme till, sen en dusch innan det är dags för att va barnvakt. När jag fick veta att sist jag var det hade Alex blöja insåg jag att tiden inte står still. Den går snabbt, alltför snabbt.





vilken jävla lögn att det ska va ens bästa tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0