Ovanligt

Efter nattens dröm så tror jag att jag numer kan titulera mig sinnessjuk. Ja jisses, den va som den va. Men ingenting som inte lite bra musik kan bota, har lyssnat igenom albumet rätt mycket nu och det är bra. Jag är glad. Självklart.

Nu väntar jag på det där obligatoriska skriket, så jag kan gå ner och ta mig nått och äta. Smoothie imorse, hallon deluxe tro jag att jag ska döpa den till.

Hela den här dan ha vart konstig, som började med drömmen inatt. Tydligen så tog den mer på krafterna än jag trodde med tanke på att jag däckade av i fåtöljen under skidskyttedamernas sprint. Dock fick jag inte sova så länge med tanke på att jag inte var den enda som var trött.
Snark på dig.


What a nice day for a murder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0