Skrämmande likheter

I väntan på att en film ska bli klar så att jag kan gå och lägga mig gjorde jag ett test på vad jag är för en person när det kommer till internet, möjligtvis teknik överhuvudtaget.
Reslutatet stämde inte alls. Kom inte ihåg nu vad jag blev förnått, la det inte på minnet trots att det är sisådär en minut sen jag stängde sidan.
Iåförsig så var det på engelska och med mina nuvarande kunskaper inom det ämnet så kommer det väl inte som en större chock att det blev fel.


Dagen i sig kan nog sammanfattas i ett ord: jess.
Allt är så otroligt likt.

När jag väl kom ner tillbaka dit så kom jag ha en helmassa att titta på när det är som jävligast. Känns bra det.




Men dagens bästa är sms:et som väckte mig imorse:
Jävla helvetes skit. Jag träna till fel jävla prov.
Vi har samhälle idag, BAJS!

Hon ställde frågan : Kom jag att klara svenskaprovet imorrn.
Och boken svarade nånting i stil med: Se till att ha alla faktan rätt.
VIlket hon uppenbarligen inte hade.




Nu ploppade det till här, så det är väl dags att hä av skiten och gå till sängen. Inte för att det lockar direkt med tanke på att jag inte kan sova.
När jag väl sov så kommer alla dessa drömmar igång. Det sista jag kan bli kallad för är fantasilös.
Fast det är ju klart, skulle va tomt utan.


Gonatt då.

Kommentarer
Postat av: Sheena

Hehe, ett sånt sms lär ha fått smile-groparna att rycka lite :)

2007-12-18 @ 01:41:53
URL: http://rockho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0