Stinky

Blev ingen promenix idag, däremot tog vi oss en sparktur hem till Berit och hälsade på en snabbis. Var ett riktigt bra sparkföre så det var kul. Inte superlätt att försöka sparka med en mupp som står bakom, men fram tog vi oss.
Även tillbaka.

Fast efter gårdagens nära-att-hoppa-ner-i-diket-för-att-inte-bli-mosad så kanske det inte gjorde så mycket att det inte blev en promenix.
Hade kommit till den snäva kurvan efter bron när det kom en lastbil körandes bakom mig samtidigt som det kom en jäkel framför mig med. Blev lite småstressad att hinna till en infart, vilket jag inte gjorde. Var nära att hoppa ner i diket, fast det gick ju bra ändå.
Vill helst inte göra om det.


Nu sitter jag här med nyfärgat hår, det är bättre men.. om det är bra? Vet inte det. Vet inte riktigt vad det är för färg. Trodde först att det var brunt, halvmörkt. Den färgen som jag försökt få bort ett antal år, men riktigt så illa är det nog inte. Har inte sett hur det ser ut nu när det är torrt..
Ja jisses så det kan bli.
Så nu sitter jag här och luktar så gott i håret, Antonia älskar verkligen lukten. Funderar på att köpa hon en parfym som luktar såhär, då bli hon nog glad.



Nu börja julklapparna rinna in med, skönt att all den stressen är över. Har tre småjulklappar kvar, men det fixar jag i Östersund på fredag. Najsbajs.

Imorrn ska jag nog börja med julbaket tro jag, om jag inte ska spara det till helgen eller nästa vecka. Helst skulle jag vilja orka kliva upp tidigt på morron och baka. Klarar dock inte av att kliva upp tidigt, får se vad som händer.


Nä, ska nog ta och borsta tänderna och gå och lägga mig. Är trött, otroligt. Kanske kan bli en tidig morron imorrn ändå.



Låten är helt underbar och gör mig glad på ett obeskrivligt sätt, dels för att den är sorglig egentligen men den beskriver så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0