Uppätet bankkort

Nu är alla julklappar inhandlade. Inga mer tankar på det. Nu är mitt nya mål att få tag på ett nytt bankkort och hoppas på att jag kan hinna få ett nytt innan jag åk tillbaka till Vänersborg. Det blir lite jobbigt annars med tanke på att jag bara har en femma och inget mer. (Om jag inte löser in trisslotten med vinst som finns att hittas på mitt rum.)

En bankomat idag som tog och behöll mitt kort, förstog det innan jag stoppa in det så det kom inte som en större chock, men det är ju så typiskt.
Sen gick jag och slog i huvet i bakluckan på bilen som en perfekt avslutning på dan.

Antonia köpte en rolig bok som jag ställde en tyst fråga till, svaret var väl inte så förvånande: Slösa inte bort din tid.
Tiden får utvisa helt enkelt.

Själv unnade jag mig en bok och en säsong av The Office, även fast det just nu är Antonia som äger det tills jag ha gett hon pengar. Men ändå.


Nää om jag ska hoppas på att det är en timme sen jag åt så jag kan borsta tänderna och sova lite.



Bra musik, det är viktigast. Och när bra musik är som bäst, då är det obeskrivligt.
Vissa texter framkallar verkligen en känsla som inte går att va utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0