Utmanare

Nummer ett på min lista om vad som är jobbigast att spy (popcorn) har fått en utmanare.
Lussebulle blandat med uppsvälld ipren.

Trodde ett tag på att jag höll på att dö, kom sen på att det bara var ipren. Ungefär som på film när folk blir galna och får en massa fradga runt munnen. Det var en mindre trevlig upplevelse.
Det var inte lite ipren heller, för första gången i mitt liv har jag spytt mer än en gång på en och samma dag.
Med tanke på att jag inte äter tabletter, ifall det inte är en läkare som gett mig det, så är det ju lite ironiskt.


Sist jag tog en värktablett var den 10 augusti när jag smällde i mig sex stycken på mindre än en timme. Fast sen sov jag rätt skönt i bilen hem och sov så gott som bort all smärta den gången. (Om det räknas bort att jag när det gjorde som allra ondast, direkt efter operationen , gick omkring på Noliamässan uppsvälld som jag vet inte vad i stekhet sol.)




Sista kvällen i Rossön.





Jag såg Kjell Höglund, jag önska jag va han.
Jag gick dit ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0