Värdelöst

Drog ut batteriet till datorn förut för att kolla ifall det är som jag trott, att datorn tvärdö, och så var det. Så när jag hädde på den förut så kom det där att datorn stängts av fel och ska genomgå nånting, tänkte att det kan den lika gärna få göra.
Vilket jag inte skulle låtit den gjort. Idiot som jag är.

När den väl kom igång så var alla inställningar i firefox borta plus alla bokmärken. Blev jag glad? Inte direkt. Ville jag kasta den i väggen? Lite smått.
Som tur är så har jag alla bokmärken sparade på nån sida, så dom finns ju kvar. Hur kunnig kände jag mig inte när jag klara av och få dom tillbaka i bokmärksfältet eller vad det het?
Grymmast. Helt supersämst när det kom till datorer är jag nog inte ändå. Bara.. väldigt.
Men så är ju min lillegrej en i sitt slag. Hen (lite snappade jag allt upp på högskolan) lever faktiskt sitt eget liv, riktigt intelligent, gör som den själv vill.

Så nu är mitt firefox helt konstigt.. Alla snygga inställningar har försvunnit och det är allmänt mysko. Menmen, så är det.


Sparkade till Centra imorse för att titta på Lucian där med. Fast det tog mig ett bra tag och kliva upp, helstel i nacken kunde inte röra huvet. Tack du.

Så söta och duktiga barnen är! Det slog uppträdandet i kyrkan igår. Roligast på Staffan när dom ska sjunga "där han var van få ölet ut"

Även fast det känns riktigt sorgligt på ett sätt.. Uschusch. Men det gäller att va glad för det lilla helt enkelt. Saknar lucian faktiskt.

Sicket sparkföre det är nu. Efteråt va vi på Ica och jag hämta ut paket. Ja jäklarns i mig. Sen vet jag inte ifall min pumaskor är dom bästa när det kom till att sparka, för det är som svårt att stå stadigt på skenerna.



Ja jäklar i mig. (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0