Billarm

Skänker en väldigt icke värmande tanke till den klantskallen som satt igång billarmet som gått i ett par timmar nu.


Jag kanske helt enkelt inte kan vara glad. Så fort det händer nått som gör mig glad så tar det inte lång tid innan det händer nått som tar ner det hela igen.

Var iväg idag och tala med mänskan, äntligen. Det var bra, kändes som om jag gick därifrån med ett lugn.
Men.. så kommer funderingarna och allt känns bara.. skit. Det är inte det att jag inte vet.. samtidigt som det är just det.


Kom hem och illamåendet tog över. Huvudet har vägt hundra kilo och jag har mått allmänt piss.
Just nu vill jag bara lyssna på aukustisk musik, måste hitta mer bra.




Fanns ingen tvättid idag, så det blir till att kliva upp sex imorrn och tvätta. Fast sen hoppas jag på en mycket bättre dag.


Allt ska glömmas, om så bara för en timme så är jag nöjd. Bara va glad och.. glad.

Kommentarer
Postat av: Charming man

haha, åh. man får damp på sånt.

2007-11-30 @ 23:37:23
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0