Torsdag

Det var nått som slog mig igår när jag skulle stänga av datorn, inte det faktumet att jag famlade omkring i mörkret och klev snett på fotpallen och höll på att bryta foten, fast det var då jag kom underfund med det.
Dom senaste veckerna, kanske månaderna, har jag verkligen pendlat i humöret. Ena dagen känns det bra och såna dar som igår känns allt skit.
Måste verkligen sluta med att smågrejer ska förstöra en hel dag.


Jag som nyvaken, det är då som vissa saker går bra. Kanske det beror på att jag då inte har nån koll på vad jag säger eller gör.
Imorrn halv tio..


Maybe I will never be
All the things that I want to be
But now is not the time to cry
Now's the time to find out why


Var och hämta ut biljetten hem förut. Stockholm - Rossön. Första gången jag har en biljett som det står så på. Vacker läsning, om jag får säga det själv.


Förlust ikväll igen. Inte bra. Skärpning.


Nej, ska försöka ta mig upp om sex timmar och hoppas på att det finns en tvättid. Hur det nu ska gå till.
Ska försöka hinna med allt imorrn (läs idag) som jag skjutit upp och inte kommer att hinna i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0