Anti

Efter gårdagens anti-dag innehållandes blindhet (tills jag insåg att jag bara stirra i taket), äcklig yoghurt (citron va supersvinigt äcklig så hur tänkte jag när jag inhandlade en persika/nånting), illamående och mammor, så ska det bli skönt med en dag utan det här. Ska skriva klart etikfrågorna så jag kan skicka iväg det, blir nog inga lektioner för min del imorrn.

Gladiator gick igår, va riktigt längesen jag såg den, somnade mitt i den självklart. Vaknade och mådde mindre bra så det blev sent i säng iallafall. Typiskt. Men skönt då att jag inte har några lektioner idag. (Egentligen..) Drömde om Justin Timberlake och Magnus Betnér.

Betnér som ska ut på turné, blir jag glad? Får se vars jag befinner mig och får se han, för se han det ska jag. Han är en av dom smartaste mänsker jag vet.


Tillslut vill jag självklart tacka alla dessa perfekta mänsker med deras otroligt djupsinnade uttalanden. Vissa folk borde lära sig att dom kanske borde veta nått om saken innan dom uttalar sig. Det blir bara pinsamt, fast jag är ju en sån som tycker att det är roligt med såklart. Just den jag är förbannad på hoppas jag hamnar i den situationen så den måste försvara sitt humoristiska uttalande. Töntskalle, men jag är glad för din skull att du är perfekt och normal, du har ju det iallafall sorgligt vore det ju annars. Nått innanför pannbenet har du ju bevisligen inte.


Äh, nu blir det frågorna och två Michael Moore-filmer.Pöörfa så to spik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0