Återtåg

Tolv timmar med Markus på svenska och engelska och båda Ava på det, det är otroligt skönt. Speciellt om det kombineras med en tyst vagn där folk faktiskt nästan respekterar det.
Att halvsova i tolv timmar med bra musik, det är skönare än det tros.


Efter en helt okej dag (bortsett från imorse då jag drabbades av ett starkt slag av antonia-syndromet, höhö) kom jag tillbaka hit till denna stan.
Det var fint väder, jag som var helsäker på att mötas av regn då det regnade sågott som hela vägen från Rossön och hit.
Kom hit och tog en skön dusch. Det var väl då allt började.

Först blev det världens översvämning på toa, det var tur att jag titta ner på golvet och upptäckte det så jag kunde stänga av vatten. I panik. Inget att rekommendera då jag vred åt fel håll samtidigt som jag vred på kallt vatten, det blev lite chockartat, tss.
Men tillslut så blev det bra och jag ska nog ta och bli rörmokare, för nu rinner vattnet bättre än nånsin. No problemas helt enkelt.

Pågrundav morgonens as (förkortning av antonia-syndromet) så blev det ingen mat på hela dan, så jag koka te och skulle äta upp baguetterna.
Det sluta med sönderbränd tunga, då jag glömt bort hur försiktigt jag ska ta det när jag dricker med ett sugrör, och det värsta.. det var.. urk.. hår.. jag kräks.. i min baguett.
Finns det nått äckligare än hår i maten.. Det är nog så äckligt om det är ens egen, men nån helt okänd äckelpäckelmänska?

U S C H O C H K R Ä K S.

Linköping vann iallafall första matchen.. skönt! Och jag hoppas att Lill-Kenta bänkar Ward. Jämtin är den fulaste spelaren och jag vet inte vad Ward ska kallas. Den stördaste? Idiotarsle. Hugaligen.
Nåja, hoppas på fyra raka segrar.


Kanske borde gå och lägga mig imorrn om jag ska uppsöka läkare, beroende på..

Goonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0