Bowling

Jag blev nog så överkörd som det möjligen går att bli i bowling igår. Har ingen som helst aning vad slutresultatet blev, eller vem som vann.
Glänste som vanligt, hade en väldig kontroll över det jag gjorde. Tappade klotet vid ett tillfälle så det flög baklänges. Själv tycker jag att jag borde fått extrapoäng för det.

Kom även hem efter några om och men, tog ut linserna och insåg att jag hade tre stycken. Vars den tredje kom ifrån är en fråga som jag antagligen aldrig kommer att få svar på.
När jag skulle lägga mig i sängen slutade det nästan med en avbruten tå, men det är tur att jag har vigheten i mig. Eller mer noll styrsel.

Höjdpunkten var när jag vaknade och kom på att jag hade en oöppnad vattenflaska i kylskåpet. En sak är säker, aldrig har vatten smakat så gott.




Ikväll hade jag hoppats på att Linköping skulle vinna sm-guld, men så blev ju tyvärr inte fallet. Var så glad i fredags att jag inte är lhc:are. På många sätt och vis.. men nu börjar väl snart abstinensen skulle jag tro.
Får trösta mig med Vm som drar igång den andra.
Även om det inte direkt gör det faktumet att Hv vann.. Kräk.



Läste en sak nu ikväll och har haft ont i magen sen dess. Längtar till augusti nu.. det är en sak som är säker. Äh, är så seg i huvudet att jag inte förstår engelska eller bemästrar det svenska språket. Kanske lika bra att ge upp för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0