Dagens sanning

Sitter här och lyssnar på The Phantom of The Opera (inte denna version, men behöver jag säga att jag satt och gapskratta så gott som hela videon?) och måste säga att jag och Poopern är så mycket bättre.

Dom har ju ingen chans emot våran superversion, samma sak med den här goingen.
Humor på hög nivå!


Nej, om jag ska fortsätta med etik-arbetet. Det hänger väldigt mycket på det. Speciellt nu när jag insett att jag ligger över 40 sidor efter i det som en gång i tiden var mitt absoluta favoritämne.




Jag biter ihop. Jag klarar av det här. Det är inte så illa som jag tror. Jag klarar detta. Även om jag känner mig väldigt handlingsförlamad så..
Det får inte vara som jag tror. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0