Debatt

Satt och tittade på debatt nu ikväll, sicken skillnad det är nu när Janne Josefsson har tagit över. Nu går det ju att titta, Stina hade ingen direkt koll på vad hon höll på med. Iåförsig såg jag bara nått avsnitt med hon, kanske att hon gjorde det bättre än det jag såg.

Är jag mer än nånsin sugen på att ta mitt pick och pack och dra uppåt? Svar ja.



Timrå föll mot Hv, är inte direkt förvånad. Dom tappade sitt flyt dom sista matcherna. Första matchen ägde dom, Hv var lika utspelade som MoDo var i tre matcher. Men sen har dom tappat det.. Hv i final. Inget jag önskat.
Nu hoppas jag på att Linköping spelar ut Hv i fyra raka matcher, så skönt det skulle sitta. Som mot Färjestad. Ha! Även om dom tyvärr lyckades vinna en.
Tyckte att den där spelarenäten som canal plus gjorde var rätt talande, den där spelare i dom lagen som åkt ut fick rösta om vilket lag dom inte ville skulle vinna sm. Färjestad fick 52,6% om jag inte minns helt fel.
Linköping hade fått noll röster. Lite förvånande faktiskt, men det kanske har med att dom inte vunnit nångång.
Att Färjestad fick så många tror jag inte beror på att dom vunnit så mycket, snarare på att det är ett riktigt skitgäng. Hugaligen.
Överskattat lag helt enkelt.

Nä, nu hoppas jag verkligen på Linköping. Vinner Hv tror jag allt att jag gråter en skvätt.




Oro och ångest. Rekommenderas inte.

Hur som haver har jag på nått sätt gått och blivit en heltokej bilförare. Höll dock på att krocka idag, men det berodde på gubben som bara kör rätt ut utan att kolla om det kom nån. Idiot. Men det gick ju bra, plus att det inte gick så fort.

Sen att jag skulle tanka idag men inte hitta vars tanklocket öppnades nånstans var inte heller mitt fel. Vi fick tillochmed hjälp av en trevlig en som inte heller hittade åt vars det öppnades.
Fick köra iväg till Hoting iallafall och hoppas på att bensinen skulle räcka. Det gjorde den.
Antonia fick leta i instruktionsboken vars spaken fanns, men tillochmed då var det lite problem. Tss.
Nä jag saknar våran bil, även om det pånått sätt är skönare med koppling än utan.


Synd att min dövhet inte stänger ute snarkandet. Måste va känsligast i Sverige.. men måste säga att jag hatar det.
Fast när musiken på min dator överröstas av snarkningar som kommer från nedervåningen, då är det väl inte så konstigt?
Tss. Det är inte lätt i denna värld.


Måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0