Exakt

Finns det nått vackrare språk än spanska? Riktigt ryser i kroppen när jag hör det.
Synd att min plan inför hösten inte kommer att ske.. fast, det offrar jag lätt för att göra det jag drömt om i hela mitt liv. Och skulle nu det skita sig så jag inte kommer in då ska jag kolla in om det går att fara till Spanien.

Ska ringa och ta reda på hur det blir med sommarn imorrn, sen ska jag skriva en annons på lägenheten. Tänk, i augusti är det babaaaj. Men det är inte min huvudsakliga nedräkning just nu..


Tycker inte om den vändningen som finalserien har tagit.. Påminner om Hvs mot Timrå, där det verkar som om att Timrå ska gå vidare lugnt med som Hv vänder. Jag hoppas verkligen inte att det ska hända nu.. Hv som segrare 2008, nä usch nej.


Ibland inser jag tjusningen med youtube, där finns saker som ibland är roliga att se/lyssna på.. Nostalgi. Vissa saker kommer jag alltid, alltid att komma ihåg.

du har tänk tillräckligt
tänk inte mer



När jag såg att det var den 14 april idag så visste jag att det var nått som hänt för ett år sen, men jag kom inte på det.. Förrns jag var ute och gick ikväll. Idag för ett år sen vann MoDo smguld.


image30

Glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0