Ickevärmande

Våren har kommit på riktigt nu skulle jag tro, solen lyser och det är varmt. Kanske inte just idag då, men annars så. Sen förra lördan har det vart soligt, kommer faktiskt inte ihåg när det regna sist, helt otroligt.
Och jag är den enda som fortfarande går i vinterjacka och halsduk, jag är nog den enda som fryser. Skulle lika gärna gå i långkalsonger, men då ska jag hitta åt dom. Jag kommer nog inte dumpa jackan än på ett tag, förstår inte varför jag fryser så mycket som jag gör. Det kunde säkert vart värre.
Är säkert inte ensam om att behöva duscha två gånger om dan för att hålla värmen.


Såg filmen igår, eller dokumentären mer, jäklar i mig vad bra den va! Jag önskar att jag kunde se in i hans huvud och tankar för att se vad han egentligen ville.. En vilsen människa som söker en mening med livet helt enkelt. Jag förstår honom, det där att rymma världen, till något mer okomplicerat men ändå grymmare på nått sätt. Fast det klarade han iochförsig inte av.. Nåja. Den va bra.
Det är nog dom bästa sortens filmer.

Efter såg jag Bowling for Columbine och den är ju som den är. Måste få tag i fler bra filmer som faktiskt ger nånting. Och böcker för den delen, måste ta tag i det här nu.


Nä om jag kanske borde ta en värmande dusch innan jag lägger mig, ska ändå upp tidigt imorrn, vill av nån anledning inte vara här imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0