Kokong

Jag som trodde jag var en ironisk pessimist men idag insåg jag att det finns dom som är värre, mycket värre. Skulle jag vara sådär när jag är runt 50 så tror jag att jag ger upp. Tss.

Fick mig att tänka efter och kanske var min reaktion egoistisk. Det finns en annan sida som jag faktiskt inte har fått förklarat för mig. Fast just nu vill jag inte veta, orkar inte veta. Kan inte ens tänka mig att det finns nått att säga som skulle få mig att förstå.
Bara det får sjunka in, som sagt mardrömmar om det sen högstadiet, så blir det nog bra. Snart är det helg och folket kommer hit så då får jag annat att fokusera på. Viktigare saker än det här.. Synd bara att det är viktigt för mig.



Fick min nya usb-dammsugare idag. På den var usbmojjen som kopplas in i datorn trasig. Det var ju bra det. Så nu sitter jag med två trasiga, eller möjligtvis en trasig och en totalt värdelös en. Jippie.



Hockeyn idag var ju katastrof. Det började bra, först ledning med 0 - 2 och en gotackling på Jämtin. Men första borde ha slutat 0 - 4, iallafall 0 - 3. Vad less jag blir! Ska ett lag vinna sm-guld ska dom inte släppa in tre (?) mål i powerplay. Hade dom bara spelat som i första.
Jag hoppas verkligen inte att Hv vinner på fredag.. Usch.


Kan inte lägga mig förrns jag är färdig med arbetet, iallafall rätt klart. Idag/inatt är min enda tid att hinna.. Sicken tur att jag aldrig skjuter upp nånting. Tss.
Förhoppningsvis så möts jag av ett mvg imorrn på recensionen, annars blir det mindre kul.

Äh, lite vindruvor på det här så löser det sig nog.



But I'm not really close to giving in
I'm fighting every pound and every inch
Losing every day I live
Every single day

But I don't wanna feel the way I do
I don't wanna say the things I do
I just wanna stay right here
Blinded but sincere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0