Lärdom

Åkte på årets adrenalinchock i tisdags. Jag tror kroppen satt sig i flyktläge, skakade i hela kroppen och kunde inte hålla i nånting. Sicken reaktion, jag förvånade mig själv faktiskt. Kan ju inte påstå att jag var beredd på det. När det visade sig att det inte var det jag trodde att det var och jag kunde tänker efter så blev jag lite småskrämd.
Men, skulle det nu hända (helst inte) så har jag ju redan gått igenom första chocken, så nu vet jag ju faktiskt vad jag vill. Det går att ta lärdom av allt här i livet.


Fick tillbaka arbetet igår, mvg. Äntligen börjar det gå min väg. Ska stenplugga i helgen så jag kan göra provet nästa vecka så jag når upp till mvg:et. Myspys.



Silly season har dragit igång, fick mig en chock när det stog att Salle var aktuell för Hv! Hugaligen, av alla lag. Hade läst att han ännu inte fått ett nytt kontrakt men var helsäker på att dom skulle fixa det. Så det var skönt när dom berätta på sportradion att han skrivit på ett nytt tvåårs-kontrakt.

Ingen Påhlsson i Vm heller. Inte för att Vm är det roliga som det var en gång i tiden. (Speciellt vinegumsåren, det var tider det. Tss.) Nåja. Det är bättre än ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0