Luggat

Jag hade Elvis på besök imorse, han stirrade tillbaka på mig i spegeln. Iallafall till den stund då jag gnuggade mig i ögona och insåg att det var min lugg som jag såg.
Visste inte att den kunde se ut så.. men det kunde den tydligen. Höhö. Det såg rätt kul ut, det var en rolig start på min dag.
Brolle hade gråtit ögona ur sig om han sett vad jag kan göra med min lugg, eller vad min lugg kan göra med sig själv. Hans har inte ens chans!
Elvis hade vart stolt.



Va hos syon idag, så härlig mänska! Min höst ser ljus ut. Hon är så himla positiv och jag gick därifrån med ett leende på läpparna. Jag blev tillochmed gladare i kroppen än jag var innan. Det flöt som bara på. Inte så ofta det kommer såna här dar, så det gäller att njuta så länge det varar.

Fast jag har saknat att ha antonia som tolk, min dövhet håller i sig. Hemma behövde jag bara fråga hon vad som folk sa, här är det mer att chansa. Men det finns ju lite tjusning i det med.
Och anledningen till varför den 14:e april helt plötsligt inte är en fredag är för att det är den 18:e som är det. Så enkelt var det med det.


Nä, nu ska jag koncentrera mig fullt på hockeyn (Linköping gjorde för en stund sen 1 - 2, håll i detta nu!) innan det blir till att läsa boken som jag har prov på imorrn på svenskan. Har inte börjat på den, men jag är inte orolig. Hä lös sä.
Hinner slänga in en dusch också, natten är ung.


image28 image29

Synd att jag inte tog kort på min snygginglugg, den hade utan tvekat toppat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0