Nostalgi

Tycker inte om nostalgi.. inte i vissa former iallafall. Speciellt inte då jag får för mig att jag saknar det som var, vilket jag verkligen inte gör. Vissa stunder, men inte mycket. Sorgligt men sant.
Lyssnade på en skiva med minnen till medans jag drog en halvstädning nere idag.
Usch, den tillbaka-trippen tog mer än jag tänkt så när jag gick ut och la mig på liggunderlaget (tillhör den bra kategorin) så däckade jag av direkt. Låg där ute i den underbara solen i fyra timmar, dock inte vid medvetande, men ändå.
Vaknade 15:22 när solen försvann in i molnen.
Då hade jag hunnit drömma om öroninflammation, vaknade med verklig smärta i högerörat och trodde att jag skulle bli galen. Men det visade sig bara vara hörluren som varit obekväm och tur var väl det.



Så underbart skönt det är utan hår. Att det tog mig så många år att äntligen klippa bort skiten. Imorrn (idag) så är det en vecka sen det försvann och idag (igår) var sista gången jag satt håret i halsen. Jisses.


Imorrn ska jag skjutsa lillfisen till Hoting om det inte blir Ström, men vet inte hur mycket det lockar att sitta där i nån timme. Nåja, det lär väl ska märkas.


Kan hända att jag sitter lite i skiten.. ett telefonsamtal och det skulle va så skönt. Men jag får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0