Nya tag

Kunde ha suttit i Vänersborg nu, eller möjligen legat och sovit. Men det blev som det blev med biljettköpandet så får se hur det blir.
Hittade en resväg härifrån direkt utanför dörrn med högstadiebussen och på bara ca 12 timmar. Far härifrån vid åtta-tiden och är i Vänersborg runt åtta på kvällen. Synd bara att jag hittat den nu, istället för tre år sen.

Gårdagen blev lite smått kaotisk, trodde att huvudet skulle lägga av där ett tag, jobbade på högvarv. En helmassa ideér som kom och flög.
Men det visade sig ju sen att det bara var uppjagning, vilket jag också förstod men vissa folk är såna sönderstressade enar så dom är ju som dom är.

Lyssnade på Ava för första gången sen i höstas, då allt verkligen stog mig upp i halsen, och som alltid lugnar det ner sig. Toms röst är en av dom härligaste jag vet.


Har iallafall fått åka lite skoter iår och grillat på sjön. Vet inte om det hinns med mera med tanke på att snön smälter i solens sköna sken. Årets finaste tid är nu. Satt ute med liggunderlaget i en stol och läste en bok. Tänkte tillbaka till påsklovet för flera år sen som jag spenderade ligganes ute på det där underlaget och lyssnade på musik och läste. Hade sällskap av Pruppen som låg vid mina fötter.
Det var tider.


Min höst kanske håller på att ljusna.. vill inte säga eller bestämma nått nu. Men tanken på att jag, när jag är 23, är färdig med allt..
Den största anledningen till att jag tvekar är säkrast att hållas tyst, men jag läste nyss något som kan göra allt bättre. Om det bara inte är jag som läser det som jag vill ska stå.

Men om nån har sisådär några hundratusen att ge mig så att jag kan utbilda mig i England så vet ni vars jag hittas. Hade det varit det bästa som kunnat hända?
Då hade jag inte tvekat tro jag, med tanke på att det är den absolut bästa utbildningen.


Har gått och blivit döv på högerörat så det är nog tur att jag ska till läkarn den 14:e. Tss.



We all make mistakes.
And turn it out.
If you want it, I want to.
We all make mistakes.
Here is a lifeline
if you want one too.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0