Slut

Så. Skam den som ger sig, det är ju en sak som är säker. Känns som om mina fingrar är fastsmälta i tangentbordet, framtiden får utvisa om det var värt det. Jag hoppas verkligen det.. för det skulle ju göra läget för mig lite bättre. Men just nu är jag bara lättad att det är över, även om det säkert inte är så bra som det kunnat vara.


Imorrn måste jag städa och komma igång med provpluggandet på riktigt, så jag kan få det överstökat nästa vecka.


Somnade aldrig igår, huvudet höll på att sprängas av allt som pågick.. ibland går det att önska sig att vissa saker inte visstes. När väl sömnen infann sig så drömde jag om det iallafall, så det var väl ingen vidare vila. Plus att jag väcktes av ett mongo som tutade. Och med tutade menar jag att mänskan antagligen skapade musik. Tss, så det kan vara.


Även om det har vart jobbigt i sina stunder vet jag ändå att det är det här jag vill. Trots att tvekan söker sig in ibland, men det kommer nog alltid att finnas.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0