Störningsmoment

Av nån oförklarlig anledning så drömde jag om Brolli Brollson inatt, handlade inte så mycket om hans lugg mer om hans glasögon. Tydligen har han tre stycken varav två var likadana.
Och det bästa, tydligen blir han sur ifall någon sätter på dom på han under en konsert. Så arg att han mitt under en låt slutar spela och utbrister:
"Nu får du skärpa dig, det är faktiskt en poplåt!"
Jag kommer ihåg det så bra bara för att jag sa till personen brevid mig att jag undrade om han skulle bli lika arg eller argare om det var under en rocklåt. Tss.
Lika otrevlig i drömmar som i verkliga livet, precis som det ska va.

Det hände riktigt jobbiga saker i den där drömmen också, som slog mig förut när jag var påväg upp från tvättstugan.. Blev så illa tillmods av känslan som slog mig, det var som ur verkligheten det där. Sorgligt..


Boken tog en timme och 40 min att läsa, nästan på sekunden. Under den tiden hade mitt hår blivit nått av det värsta jag sett, ett bra avslut på dagen.
Synd bara att jag är kass på att skriva recensioner när det är prov och inte kan sitta hemma i lugn och ro. Tråkigt också med tanke på att jag var i stort behov av att få mvg på det. Meeen, så är det.

Hade planer på att åka till Göteborg och fira Mimmi nu i helgen, tills jag insåg att jag inte ligger så bra till i matten som jag velat.. Inte bra, men det löser jag nog.
Men som dagen har utvecklat sig så blir det nog ingen matte imorrn för min del.

Det måste va nått jag ätit.. för jäklar i mig.. så här är det inte kul att må. Skjut mig nu och få det överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0