Besegrad

Trettiofyra, så många slag besegrade Lisa mig på bangolf idag. Trettiofyra, inget jag är särskilt stolt över, men det går inte att vara bra på allt.. Även om det så i mitt fall är ännu en sak jag kan lägga till på listan över saker jag är värdelös på.
Roligt var det iallafall och huvudsaken det, bortsett från att vi båda svettades som grisar. Var ingen vidare luft därinne. Efter blev det besök på ÖB, där Lisa bekantade sig lite förmycket med en geting.

Har packat ner alla böcker, skivor och filmer i lådor nu. Kan inte packa så mycket mer då jag inte har fler lådor, tydligen fanns det inga på Ica idag. Mystiskt men sant.


Knockades av trötthet helt akut så jag orkar inte mer, ska upp fyra och kolla simningen och gå och lämna in min tidrapport så bäst att sova.


Ajjöken ajjö.


Måste lägga till att jag vaknade till Martin Hanbergs underbara röst imorse och vi vet alla vad det betyder! Lycka i mitt liv, nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0