Fisbomb

Det är så mycket som jag borde skriva ner och komma ihåg. Men allt jag vill skriva kan jag inte, på många olika sätt. Jag blir galen på mig själv, det är en sak som är säker.

Sådär bara pang bom så kom illamåendet över mig. Fast, det får jag erkänna att jag faktiskt haft lite förvarningar på det. Men ändå. Nåja, det gäller att andas in och ut med tankarna på annat håll. Synd att det ska va så svårt.


Det är tur att jag aldrig lär mig att hålla tyst heller. Tur att det är lite humor..? Äh. Det är inte så farligt.. Bara andas.



Imorrn får jag träffa Elin. Det tycker jag ska bli kul. Trot eller ej. Höhö.



Dom senaste dagarna har innehållt en massa saker. Spelade in radioteater idag. Roligt att lyssna på dom andras. Mycket intryck, mycket allt egentligen.
Vet inte vad som händer imorgon riktigt, det visar sig.


Nu ska jag sluta yra.. gå och lägga mig med huvudet fullt. Men det kunde vart värre. Ah. Galen.




Just det. Dagens absolut bästa. Möttes av fisbomber i postfacket! Jag äger nu flera fisbomber-påsar. Tror nog att det var den bästa födelsedagspresenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0