Frihet

Avas andra album kommer nog alltid vara förknippat med den där förvirrande tiden.. Speciellt Sirens.

I do it from time to time
Where I can never wake from a bad dream
From time to time
I do it from time to time
Where I can never say the things I mean
From time to time
I do this from time to time
Where I like to watch you as you sleep
From time to time
I do this from time to time
Where I like to think of you and me


Liggandes i soffan med tankarna virvlande. Gåendes min standardrunda med tankarna i kaos.

Det är väldigt skönt att jag verkligen kan lägga det bakom mig nu, bortsett från att jag antagligen alltid kommer att komma ihåg det pågrundav skivan, men det är en smäll jag är villig att ta. Älskar dom. Toms underbara röst. Ah.



Nej, har inte tid att sitta här och bli nostalgisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0