Galen

Det kryper i kroppen på mig och jag vill inte vara här. Alldeles för mycket som virvlar och håller på.. Tror att jag håller på att bli galen. Nästan så att jag inte kan.. blir alldeles.. kommer inte på ordet nu, men det är väldigt träffande.
Jag orkar inte helt enkelt.


Om jag bara kunde knäppa med fingrarna och sen var det färdigt, det skulle underlätta väldigt just nu. Helst vill jag bara.. skita i allt och hoppas på att det blir bättre, men jag vet inte.


Jag blir galen och önskar mig långt bort härifrån. Det är som om allt inuti huvudet har lämnat mig i sticket. Skrika och tömma lungorna. Kasta saker i väggen.



Tack och lov att det är Os som avleder mycket. Och tack för känslorna som yr. Och Ara, beskrivslös. Men så grym! Det är så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0