Lite

Ojoj, dagarna bara rinner iväg i en väldig fart, det positiva är väl att jag faktiskt hänger med rätt bra. Den senaste tiden har varit riktigt rolig. Nya människor, idiotiska mänsker som får mig att skratta. Underbart.
Vissa hänger tillochmed med mig i mitt dampande. Det om nått är imponerande.

Även om ingen kommer upp i Elins kaliber än. Det var så skönt när hon kom och jag fick leka av mig lite. Gårdagens morgonbravader kommer det talas länge om.. Jisses. Det går inte att göra annat än att skratta åt vår obegåvning. Uppfriskande. Tss. Vet inte om jag nånsin vill köpa mat med hon igen.



Kickoff-partyt i fredags går inte att beskrivas, måste upplevts. Det är intressant hur olika folken är nu när dom inte längre springer omkring i cape och solglasögon. Inte heller alla phösare som var phösare för sin klass.. Till min och Malins stora förtjusning.


Utgång igår igen och jag tror bara att jag blir yrare och yrare. Men så är det.



Nä, ska nog leta åt nån vaken mänska. Eller så sitter jag här och filosoferar, för.. vem har dött av det? En önskan, inte alltför stor fast kanske ändå. Bara liten.

Väntar med spänning på dagen jag kan äta igen, antagligen efter att jag hängt mig i duschslangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0