Ofrisk

Fröken Hypokondriker slår till igen. (Med tanke på att jag haft en hjärntumör sen högstadiet då mitt huvud domnade bort så ska jag väl vara glad att leva.)
Drömde tillochmed om smärtan inatt, så antagligen gjorde det ont att andas i sömnen också. Samtidigt som jag helt plötsligt blivit konstig i huvudet, snurrig och yr.. Håhåjaja, jag säger då det.

Kom nästan nyss hem efter en trevlig middag på Teatergränd med Elin och Sofia. Tror dom som jobbade där är glada över att det inte var så mycket folk precis ikväll. Behöver nog inte säga så mycket mer.
Elin the lick tyckte att maten var så god att hon även slickade bordet, det säger väl allt?


Borde kanske må dåligt över det faktum att det inte ens är halvpackat.. Jag orkar inte. Helst hade jag velat kasta allt i en sopsäck och kasta utan att tänka.


Nej. Fortfarande kortslutning, men det kanske beror på att jag varit halvvaken sen fyra imorse för att jag ville se Nystrand. Samma blir inatt.. Jii. Jag älskar os!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0