Perfekthet

Känner mig rätt oinspirerad för tillfället, i allmänhet. Har hamnat i sista-veckans-jobb-facket tror jag, bortsett från att det inte är min sista vecka. Härligt önskar jag att jag tyckte att det var, men det vore att.. överdriva.

Efter min panik-attack är jag ganska utmattad.. Många tankar som kom, ville bara strunta i allt. Packa ner mig själv i en kartong och postas till Australien. Det var som om jag först nu insåg vad jag faktiskt gett mig in i, eller ska. Tror inte någon förstår vad det faktiskt kommer betyda för mig, samtidigt som det skrämmer skiten ur mig.
Det var så starka bevis igår när jag läste papprena (dom andra jag fick kollade jag knappt på) och kände en sån lyckokänsla. Men idag kom som sagt verkligheten ikapp mig.. eller sånt jag funderar på men inte får svar på.

Klockan kom även igår. Traskade iväg till Ica och hämtade underverket. För självklart.. kan det slå fel med Puma? Den ligger i lådan och ska inte öppnas förrns på söndag när jag kommer hem från jobbet. Men den timmen jag bar den igår så var jag glad. Men det är ju fel att gå händelserna i förväg.

Måste verkligen få tag på ett par skor nu också.. hade mina älskade vita idag på jobbet. Ska tvätta dom på lördag i tvättmaskinen och hålla tummarna på det bästa.
Har börjat använda dom silvriga nu och jag hade nog älskat dom med om dom inte vart förstora. Tycker om när skorna sitter som slickade på fötterna (som mina älskade älskade perfekta 35:or som jag fått njuta av i ett år..) och inte som dom.
Det är riktigt konstigt att det kan vara sån skillnad på 35 och 35,5. Det är även synd att jag är så insöade på ett visst märke också. Fast dom skorna är så snygga, bortsett från dom fula som är riktigt fula.



Nej. Kanske ska ta och röja upp lite här. Imorrn är jag ledig, men tydligen ska Lisa komma och hämta mig sju imorrn, vet ej varför eller vad som ska hända så det blir intressant.
Som hon sa: Du behöver bara bankkortet med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0