Rökjagad

Sitter här och stinker rök efter att ha grillat. Det spelar ingen roll hur jag sätter mig i förhållande till röken för den ändrar riktning. Jag blev även knockad av en humla som flög rakt in i huvudet på mig och senare ramlade ner på min köttbit där den gned sin röv.

Gott var det iallafall (just rövbiten åt jag inte upp) och roligt. En del av maten ramlade ner i Bermunda Triangeln, där den fick ligga på kolen som var täckt av tändarvätska.

Det har varit riktigt skönt att inte behöva gå och jobba idag. Min första lediga söndag på hela sommaren. (Bortsett från förra söndan, men det räknas inte.) Var ute med Lisa igår, sista gången någonsin i denna stad. När jag kom hem lyckades jag skära upp tummen på meselocket. Är det ens möjligt?

Poopern ringde med och jag fick höra Markus sjunga Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, min absoluta favoritlåt. Hade jag inte suttit hemma hos Lisa hade jag nog suttit i ett hörn och lipat.



Nej, nu orkar jag inte tänka mer. Ska nog se ett avsnitt av Vänner innan sängen blir slutdestinationen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0