Sådant

Det känns riktigt drygt att en av dom låtarna som gör mig glad just nu är av en av mina inte alls favoriter.. Men så är det. Blä. Ändå kan jag inte låta bli att lyssna på den.


Ikväll är Markus på yran.. igår var The Magic Numbers som tydligen gav en magisk spelning.. självklart. Hur mycket hade jag inte gett för att höra han sjunga på svenska? Jisses. Tänk att vara där.. Poopern är där och ska få se Herr Krunegård ikväll. Jag är inte alls så avundsjuk som det går att bli. Inte heller är jag bitter över att jag befinner mig här.
Men kanske, kanske att jag ska få se han i slutet av denna månad.. Om det nu går att ordna. Tyvärr blir det inte på svenska, men det är ju inte möjligt att få allt här i livet.


Annars rullar livet sin stilla gång. Det är roligt på jobbet, vissa som jag får gå hem till är helt underbara. Historierna jag får höra, det är sån skillnad på hur det ser ut i världen. Att sitta och skratta är bara så skönt också. Har blivit riktigt fast med några och det kommer bli jobbigt att aldrig mer få se dom.
Som en sa när jag berättade att jag skulle gå i skola i tre år nu. Ja.. Då finns jag inte kvar.
Jag hoppas verkligen att deras släktingar och vänner uppskattar dom, för underbara är vad dom är.

Vet inte vars jag ska få alla fina komplimanger från sedan. Haha. Dom är allt för goa.



Ska väl snart börja vandra bort till Lisa och påbörja kvällen, mer än jag gjort. Just nu är det bara så skönt att sitta här med gott att dricka och bra musik ur högtalarn. Ibland önskar jag att tiden gick att stanna.

Jag är en sådan person som behöver dagar som bara går ut på att lyssna på musik och fundera över livet i sig. Vet att jag är alldeles för tungsinnt (även dålig stavare som det verkar) och allmänt deppad ibland, men jag är den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0