Student

Jag kan verkligen ställa mig upp och säga: Jag överlever, det är inga problem. Igår var lusten stor att gå omkring att skrika det, för det var exakt den känslan som kom över mig. En form av lycka.



Sicken gårdag. Studentfest i tre lägenheter på Ankars, spring mellan. Fastnade längst i där det spelades The Killers såklart.
Fick tre plus på brickan också, begåvad som jag är. Tss. Hade väldigt kul åt rappbattlet som pågick. Det var humor. Kom hem alldeles försent men lyckades ta mig upp imorse ändå. Hörde hur det knackades på dörrar och trumpeter spelades och tyckte det var roligt, tills det knackade på min dörr. Morgongympa klockan sju, hur kunde jag inte misstänkt det?

Det bjöds på frukost men alldeles förtidigt för att jag skulle kunna utnyttja det. När jag ätit en halvmacka så hade andra ätit fyra, gav bort min andra. Vatten var goast och lättast.


Ska ta mig i kragen och hoppa in i duschen och duscha bort frossan, sen ska jag och Elin bege oss till stan. Tydligen kommer lönerna idag, klart dom ska spenderas då.



Har så roligt just nu och lever i en bubbla, samtidigt som det ska bli skönt att komma till verkligheten så kommer jag troligen sakna detta väldigt snabbt.




Jag överlever. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0