Fabulering

Känns bra halv sex en fredagkväll. För, trots massa som borde vara bevis nog på motsatsen, så tror jag att allt löser sig. På ett eller annat sätt. Sen är det upp till alla om dom vill att det ska lösas.

Jag har en het dejt med en dator i helgen, som kommer vara många timmar. Blod, svett och tårar kommer nog att uppstå. Men va fasen, allt löser sig.


Ikväll är det julsittning. Frågan är ju varför jag lagt ut tvåhundra på mat jag inte ens äter. Jo, för även om Urbanturban är en nörd så ställer jag upp för laget. Höhö. Och innan falska beklagelser början hagla på mig när Urban bildar sina egna sanningar av halvfabrikat, så vill jag ha sagt att det är så det är. (Sluta låtsas-ska-skrika-saker, som faktiskt inte är sanna när jag sitter i min ångest. Bajsunge.)
För kyckling är inte riktigt min grej.


Nä. Nu ska jag traska över till huset bortaför. Adjökenajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0