Framstädat

Så blir jag yr och spyr. Nä, inte riktigt. Men syret har inte riktigt funnits hos mig idag. Kanske spelar glasögonlösheten in också. Det har snurrat och haft sig mest hela tiden.
Snöt ut hjärnan också så huvudet började värka. Har gått i vågor hela dan. Hostan däremot verkar gått bort. Underbart.

Det är när jag tänker efter och vet vad som väntar som jag blir handlingsförlamad. Tungt är bara förnamnet. Skulle tro att det är därför jag gått och dragit på mig en förkylning så tätt inpå den förra.
Har så mycket själv att ta tag i som jag inte fått tiden till det senaste. Det får bli min första ändring, att sätta mig först.

i am just a screwed up kid
so forgive me for my thoughts

Knäckkokning blev det idag. Första gången jag gör det, kokade över två gånger men ingen fastbränning. Ajm så god. Konsistensen blev pööörfa. Men mandeln var inte den goaste, så.. det blev inte så bra ändå. Tss.

Världen är så stor. Så svårt att ta in allt. Men gudars va less jag blir på det samhälle som jag aldrig nånsin kommer att passa in i.

Vet att jag verkar galen och skör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0