Hängningdags


"Jag skulle baka en kaka till Froggie. En pepparkaka, för att vara mer exakt.
För det första: jag har aldrig bakat pepparkakor.
För det andra: det var tydligen FEM minuter i ugnen, inte FEMTIO.
Den är oätlig.
Dessutom råkade jag paja den när jag lyckats ta mig till Sandra, så nu ligger den med Karlssons klister över natten. Hoppas den klarar sig."

Efter några ögonblickshårt slit är nu Dicken upphängd och klar. Urban med limmet hade lyckats limma fast han i folien och allt gick inte bort. Så lite silvrig är han. Men, i dessa juletider så passar det ju fint.
Var nära och knäa sönder stackarn, men nu häng han ståtligt i mitt fönster.

Urban the pipparkäjksmäjkers verk. Tyvärr har jag inga kort på det då jag inte har någon kamera.


Jag är glad att jag har Urban i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Urban

Urban är glad att ha Lillpippin i sitt liv!

2008-12-06 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0