Krafttom

Vanmakt. Det är dagens ord.

Klarade inte av att sitta och lyssna. Känns som allt jag säger och gör just nu granskas under lupp. Folk drar sina egna slutsatser.
Är så less på att gå omkring och känna mig falsk. För att jag inte vill välja sida. Jag försöker vara en bra vän, lyssna och finnas som ett stöd. Men jag tror inte att jag klarar längre.


Ingen människa kan vara helt ärlig. Jag är inte helt ärlig. Det finns ingen som vet allt om mig. Ingen kommer att få göra det heller. Har lärt mig den hårda vägen att folk alltid sviker.


Jag står på min sida. Försöker vara så ärlig jag kan. Orkar inte bli indragen i nått som inte är. Ta det som ni vill. Jag tänker inte tvingas försvara mig.


jag som skulle va så fri, vara den som skiter i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0