Nattvak

Har inte packat än. Eller sovit. Tänk så mycket det finns att göra som inte betyder pack, städ eller sov. En hel natt har gått åt att lyssna på Musikhjälpen.
Klockan fyra löste jag lite sudoku, eller, jag pillade ner siffrorna lite här och där. Det blev inte särskilt många rätt, slutade med att jag målade i karatekläderna på gubbarna med blyertsen istället.


Det blåser i stan.

Det känns riktigt tungt att gå ut och slänga soppåsarna, och med tanke på hur nära jag har till soprummen så är det tveksamt om jag tar mig in till stan i mitt nuvarande tillstånd.
08:45 avgår bussen. Jag som hade tänkt att köpa biljetten genom internet och slippa krångel, tji fick jag.


Nä, om jag kanske borde ta och packa. Får se om jag finner mig en slant under ljushållaren som finanserar biljetten mot Rossisland och julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0