Nytillskott

Ibland går balanserandet mellan galenskap och galenskap inte så bra. Efter att fingrarna levt sitt eget liv idag, rätt psykframkallande, och jag helt plötsligt upptäckte ett blåmärke på handflatan (!) trodde jag min tid var slut. Hypokondrikern vaknar till liv och skapar ett rabalder.

sist ut släcker ljuset
eller vad som är kvar

Urban kom förbi mitt i all kaos, med en fin present. Dicken.
Dicken, som luktar gott och är alldeles svart efter att ha spenderat alldeles för lång tid i ugnen. Tyvärr bröt Urban sönder stackars oskyldiga Dicken. (Han har haft ett kort men hårt liv.)
Vi fick bege oss ut på limjakt.


Hamnade hemma hos Urban och så kul går det att ha i väntan på lim. Fick tillslut tag på lim hos Isa och efter att knappt kunnat ta sig tillbaka till mitt hus (humorn är inte på topp en sådan här dag) så ligger nu Dicken ihoplimmad i all sin prakt på mitt bord.
Får se om han går att hänga upp imorrn.


Lillpippin och Urban på limjakt och väl beväpnade kan sluta illa. (Egentligen kan det ingenting annat.)


Nej. Funderar på att ta och amputera bort mina armar för att få bort ryckningarna i mina fingrar.
Godnatt världen.

Alla är med om det
Förr eller senare
Tror man nått annat

borde man stannat i magen

Kommentarer
Postat av: Urban

Undrar om dörren gick att öppna imorse? Jag som limmade så fint.

2008-12-05 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0