Krossningsförsök

Jag drömde att Leif GW jagade mig i en skog, tillsammans med andra förbrytare. Jag sprang på två älgar och var uppkäftig mot den ena (med gigantiska horn), så den försökte sätta sig på mig. Som tur var så var den gammal och hängde inte med i svängarna.

Men inte ens under risken att mosas av en tjock älg så lämnas jag ifred. Ja jisses i himlen.


Nu ska jag tjuvlyssna på Kanye och Lupe på youtube medans jag får något gjort. Har faktiskt ställt in mackapären till radiogrejen iallafall. Tekniskproffs i am. Nästan så jag hoppas att älgen mosar mig, så jag slipp skiten.
Förutom dom där fina tankarna som faktiskt får stanna kvar. Jag ger upp den kampen nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0