Utsikt

Maybe that it would do me good
If I believed there were a God
Out in the starry firmament
As it is that’s just a lie
And I'm here eating up the boredom
On an island of cement
Give me your ecstasy I'll feel it
Open window and I'll steal it
Baby like it’s heaven sent


Jäs. Tiden har rusat och mitt sinne har stannat vid en punkt tre månader tillbaka. Konstigt att jag inte hinner med när all min vakna tid (även ovakna som det visat sig) går åt att försöka lösa ut knuten. Försöka ta mig ur, men jag har fastnat i knäcksmeten.

Och jag har ett par strumpor som jag fryser i. Konstigt. Men så fort dom används blir det kallt.


Nu. Borstning av tänder och sen en sakta traskning bort mot skolan, missade dom första timmarna. Inte så konstigt med tanke på omständigheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0