Apelsinfinger

Sen jag slutade sova med ljud så har jag börjat drömma dom mest konstiga drömmarna. Men nu inser jag att natten är till för att rensa huvudet.
Ganska intressant.

Hade en riktigt konstig, men ack så härlig morgon, det måste jag säga. Gick iväg till skolan med en känsla av.. ja, en bra känsla helt enkelt. Speciellt när jag har så bra musik på mobilen. Helt plötsligt började den "hallelujah" sig, första gånger på veckor som jag hör min sms-signal då den alltid är på ljudlös, det var lite kul. Inser att jag har världens bästa signal helt enkelt, tss.

Provet gick som det gick, skulle tro att hon får sig ett gott skratt. Men det bjuder jag på, hoppas på bättre imorrn och på fredag.


Är jag beroende ifall jag ser fiskar när jag blundar? Börjar tro det. Ersätter ett beroende med ett annat, just typiskt. Men det är ju så kul.


Nej, nu ska jag ta och gå och lägga mig med mitt apelsinfinger. Alltför mycket apelsinskalande kan leda till smärtsamma skador, mitt högra långfinger är rätt obrukbart för tillfället.
Jag undrar vad lärarn hade sagt ifall jag frågat om jag kunde slippa provet för att jag knappt kan skriva för att jag lider av apelsinfinger.



Imorrn är trots allt en helt annan dag. En mycket viktig dag för mig. En dag som ingen annan.



Om fem minuter börjar HIM en spelning i Stockholm.. Tänk att vara där, det hade jag inte tackat nej till.


Kommentarer
Postat av: elin

om du ska hålla på sådär så blir jag ju tårögd snarkarn . . längtar så mycket tills ni kommer, känns just nu som jag följer med hem . . skulle behöva de tror jag! du och jag GGs? spy i bilen och lite sånt :P love u

2008-02-17 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0