Avliden

Vilken natt. Vaknade nångång mitt upp i allt och hade något så fruktansvärt ont i magen och ryggen. Låg och vred mig i flera timmar.
Nu när jag vaknade imorse trodde jag att det vart en dröm, men så var inte fallet tyvärr. Det var extremt smärtsamt att klättra ner för sängen och stänga av väckarklockan.
Skulle egentligen ha tagit tåget som går om 20 minuter, men skjuter upp det en timme för säkerhetsskull. Just nu är jag inte säker på ifall jag klarar av att befinna mig bland massa folk för att titta på böcker..
Även fast jag vill, det här är enda chansen. Blää.

Det känns som om mina tarmar har förflyttat sig och levt ett riktigt partyliv inatt. Har aldrig haft ont på det här sättet. Att ryggen hjälper till är ju mindre kul det med.

Jag hoppas verkligen att det snart går över, vill inte må så kasst att jag inte klarar av att lämna lägenheten dom närmsta dagarna.


Såg ett avsnitt och tårarna rann, fast det tror jag mer berodde på smärtan i kroppen än att det var nått vidare sorligt. Usch.


Nej lite rehabilitering med bra musik och.. ja, vad? Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0