Elefantast

Svårt att koncentrera sig på att skriva referat när det sjungs McGruber nananananaaaa McGRUUUBER konstant i huvudet.
Tillslut lyckades det dock, med bra respons på det. Tråkigt då att jag bara fick vg på insändaren. Men varför börja oroa sig? Tror att jag kommer att ta mig långt i livet med McGRUUUBER sjungandes i huvudet.



Tar det som ett tecken på att det är meningen att jag ska till Örebro på torsdag. Självenklarten.




Ser mig numer som en elefantast. (Har inget med elefanter att göra. Inte heller ukuleles.)


Det är allt jag önskar mig just nu. Alla som vill skänka sina mvg:n tas dom glatt emot här i denna lägenhet som förhoppningsvis snart lämnas.
Det är nått speciellt med snygga danskar.


Änd thäääts all fåålks. Oh if I had a brain. Kanske inom en snar framtid.



This is a song, these are the words.
(I dont wanna hear it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0