Fredag

Ett stort tack till bilföraren som spruta ner mig så totalt. Tack, det gjorde verkligen min dag. Finns nog inte mycket som jag avskyr mer än att vara blöt om fötterna. Slaskslask, fast nu tro jag att allt är borta.


Äckelunge. Äckelunge, äckelunge. Svenskans bästa ord. Äckelunge. Eller mitt bästa ord kanske. Äckelunge. Flyter på så bra och är bara allmänt bra. Äckelunge.



Funderar på att stänga av och in mig denna helg. Kanske se dom där filmerna som jag sparat. Skulle se en av dom nu, men klarade inte av att hä på den. Klarar inte av det.. kalla mig tönt, det är lugnt.
Det är en komedi tro jag, fast jag tror mest att det skulle sluta med tårar och oförstående, så jag lämnar den orörd ett tag till.


Huvudhistorien har växt i mitt huvud i ett par dar, frågan är om jag vågar mig på att försöka skriva ner den. Denna helg skulle va perfekt.


Nää, vad sägs om att må allmänt bra och drömma sig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0