Getaway

Vet inte vad jag ska bli mest imponerad på, att jag på nått sätt lyckats inaktivera mp3:n eller det faktumet att jag lyckades hitta åt ett konstigt ställe där jag kunde aktivera den igen. Jag är då inte den som är den.


Nu har två stycken sagt det, den ena mer rakt ut. Men det beror nog mest på att jag talade med personen, medans det var mejl med den andra. Jag önskar så att detta kommer sluta som jag vill, men vågar jag mig på att tro att det är så det kommer bli?
Konstigare saker har säkert hänt.. men, för en gångsskull skulle det va så skönt om det inte gjorde det. Hm. Nu när jag sitter och tänker, tänk om jag skulle tagit och ringt och bokat ett möte på fredag.. Lite klarare svar kanske.



Imorrn blir det Örebro, känns riktigt skönt. Fredag blir Ikea med töserna, dock inte handling från min sida. Min ekonomi är inte vad den skulle kunna va, fast samtidigt lever jag bara en gång. Ska bara bli så skönt att komma härifrån!
Det kommer nog bli Örebro för dig med.
Det är nått speciellt när folk som inte känner en kan säga nått så litet för att göra min dag. Är nog alldeles för lättcharmad, tss.


Jag må vara en elak mänska, men ofta får jag bevis på att det är rätt. Tänk om jag skulle ta och sluta med att utsätta mig för sånt jag inte vill, så mycket bättre jag skulle må.



Hämtade ut biljetterna idag. Det kommer att bli underbart.


Stenbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0