Humor



Nähä du, nu blir det jävligt rörigt här du,
du blandar ihop korten.


En stor eloge till manusförfattarna, riktigt stor. Tack för att ni skriver så otroligt kasst! Det är humor på hög nivå.

Att en av skådespelarna går omkring och säger Nähä du! till höger och vänster påminner mig så otroligt mycket om när jag var barnvakt åt Frida och Alex i julas.
Alex gick omkring och sa nähä du! jaha du! hela tiden och det ledde till många skratt kan jag lova. Speciellt när vi låg i sängen och jag skulle läsa om när Kråke hjälpte polisen och han utbrister mitt i berättelsen: Nähä du! Nu ljug du!
Bara jag tänker på det så får jag ett leende på läpparna, det var så oväntat. Men roligt var det.



Fick tillbaka svenskan idag, vg igen. Det här är inget vidare.. Vet inte om det kommer att räcka till ett mvg. Att jag sedan gick och skrev ett vg på etiken förstår jag inte hur det gick till. Inte för att jag klagar. Jag tackar och bugar så mycket.

Imorrn ska jag åka in och ta mig en titt på bokrean, kanske hittar nått intressant. Ska kolla lite musikböcker till Pooper, kanske hittar nån åt mig själv. Det var längesen jag köpte en musikbok faktiskt.


Det blir vad det görs till, bäst att försöka hålla modet uppe. Jag tror ändå att det löser sig på ett eller annat sätt, om inte så hittar jag nog på nått.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0