Jakt

Sitter här och känner paniken smyga på. Jag vet vad jag måste göra, men jag orkar inte. Ser ingen anledning till att göra det heller. Ska göra arbeten som ändå känns riktigt meningslösa när jag.. jaja, sak samma.
Har skrivit ut en massa saker, intressant att läsa måste jag säga, men sammanställa till ett arbete? Nej tack.

Nu känns det inget vidare helt enkelt när jag tänker framåt. Känns som om denna veckan redan är slut, fast den redan börjat. Kanske om jag tar mig till biblioteket och sitter där hela dan imorrn så löser sig lite..
Men jag har ändå klantat bort lite grejer som antagligen inte är nått vidare alls. Så är det.

Jag vill inte. Tror att jag ger upp nu på riktigt.


image21

Helst skulle jag vilja sätta på filmen och se den igen.
Det är inte ofta jag förälskar mig i en film på det här sättet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0