Notis

Har alldeles nyss sett klart på en film som skulle va slut vid elva, väldigt bra planerat då jag då skulle lägga mig och börja plugga till provet imorrn. Dock räknade jag inte in alla störningsmoment, men så är det. Jag sörjer inte.

Inte så ofta jag känner att idioterna i filmer kan försvinna så att jag slipp se dom igen, inte alltid att det orkas att stängas av. Känslan blir när dom överlev : typiskt.


Bara viljan finns så går det att pressa in ett antal timmar till att lyssna på det bästa som finns. Mår aldrig bättre än när jag har det sjungandes i örona. Nästan värt att spränga trumhinnorna med. Befriande helt enkelt.


Tycker att det är helt underbart. Jag älskar det där gänget.

Det är ren och skär lycka. Glädje.






Påminnelse till mig själv: Nu får du ändå ta och skärpa dig.
Förresten så är det säkert inte så illa, vem vet, kanske är det bara jag som vet.
Kom bara ihåg : Varför? med förvåning (?) i rösten så löser sig det nog.


Nej just det, plugg var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0