Utdraget

Vet inte om det är kombinationen trötthet och smärta i kroppen som späder på allt.. Men jag blir bara så otroligt less. Det finns vissa saker som jag inte kan förstå att folk gör.

Det gnager sönder mig och jag vet inte vars jag ska ta vägen. Kan inte få det ur huvudet. Jag hatar när jag känner så här. Jag hatar när det bli så här.

Jag är för snäll antagligen, så pinsamt lätt att utnyttja. Även fast jag vet att jag aldrig kommer att få tillbaka ens hälften av det jag ger så kan jag inte säga nej.
Konstigt att jag kan ha ont i ryggen när jag inte verkar ha nån ryggrad. Fegarsle.


Eller så är jag bara känslig över vissa saker, kan mycket väl vara så. Men hur tänker folk i vissa situationer? Hur kommer nån ens på tanken? Eller värre, hur kan nån utföra det.


Nej, nu skiter jag fullständigt i det här. Det går inte. Måste på nått sätt börja sätta gränser på vad jag kan ge folk då inget, absolut noll, ges tillbaka.


Sen bärs det nog iväg imorrn och jag återkommer inte hit förrns på måndag. Kanske är det lite miljöombyte jag behöver..



Ska lägga mig och läsa nya boken som inhandlades idag, förhoppningsvis vaknar jag imorrn utvilad och helt smärtfri. En natt till att vrida sig i extrema smärta tackar jag nej till.

jag saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0